Friday, April 15, 2005

بيست و هفتم خرداد 84 را به خزان حكومت تبديل كنيد

تجربيات تاريخی نشان داده است كه در حكومتهای استبدادی و ايدئولوژيكی ، تحت هر اسم وعنوانی ، بی احترامی مطلق به خواست مردم و ناديده گرفتن حقوق شهروندان همواره از جمله مواردی بودند كه حاكمان مستبد و ديكتاتورها آنها را بر نتابيده و كمترين ارزشي براي اين شاخصه ها كه جزو بديهي ترين موازين حقوق بشري تلقي ميشوند قائل نبوده اند .
بيست و شش سال است كه حكومت جمهوري اسلامي با زير پا گذاشتن مجموعه حقوق ايرانيان مستمرا و بلا توقف مفاد اعلاميه جهاني حقوق بشر و ساير ميثاقهاي بين المللي مرتبط با حقوق بشر را پايمال نموده ، در عين حال نيز همواره از انتخابات و منتخبين مردم صحبت بميان آورده ، بدون آنكه كمترين ارزشي براي واژه انتخاب و محتواي انتخابات قائل بوده باشد .
هر زمان كه موعد انتخاب و انتخابات فرا ميرسد ، ميبينيم كه مسئولان ريز و درشت حكومت اسلامي به ياد مردم مي افتند و به سراغ آنها مي آيند . يادشان مي افتد كه در اين سرزمين هفتاد ميليون انسان زندگي ميكنند كه هر يك از آنها داراي حقوقي شناخته شده ميباشند كه در طي اين بيست و شش سال مدواما لگد مال شده است .
برابر اعلام حكومت روز 27 خرداد 84 انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري رژيم خواهد بود . ضمن آنكه بايد بپذيريم كه اصولا نيازي به انتخاب و انتخابات و منتخب مردم نميباشد !
اما نبايد از اين موضوع پر اهمييت غافل بمانيم كه حكومت بشدت لرزان اسلامي در هر انتخابي قبل از آنكه بدنبال اراده و خواست مردم باشد ، قويا بدنبال ابزار مشروعيت براي موجوديت نا مشروع خويش ميباشد كه يكي از راهكارهاي اساسي براي ادامه حيات هر حاكميت دمكراتي ميباشد .
امروز ديگر بر هيچ ايراني آگاه و با شرفي پوشيده نيست كه انتخاب و راي او كمترين ارزشي براي حكومت اسلامي نداشته ، بلكه انتخاب او به مانند چكشي است كه خودش بدست حكومت ميدهد و به او ميگويد با اين چكش توي سر من بزن ! اگر هم آخ و اعراضي كردم ، نهيب بر آور كه چشمت كور خودت مرا انتخاب كردي تا با راي خودت توي سرت بزنم .
در حقيقت نظام الهي جمهوري اسلامي هيچگاه به راي هيچ يك از شهروندان خود نيازي نداشته و نخواهد داشت ! چرا كه تا كنون هر آنچه را كه خواسته انتخاب كرده و هر آنچه را كه بخواهد از صندوقهاي راي بيرون خواهد آورد . آنچه كه حاكميت اسلامي در انتخابات ، خاصه در انتخابات پيش رو بدان نياز وافر دارد صفهاي طويل انتخاباتي است تا بتواند با استفاده تبليغاتي از آنها ابزار ادامه حيات و مشروعيت نا مشروع خود را در صحنه بين المللي تامين نموده تا چند صباحي بيش به حيات خود ادامه دهد .
در چنين شرايطي بر من و تو و هر ايراني غيرتمند و با شرفي است تا با تحريم جدي انتخابات ، روز 27 خرداد 84 را به روز خزان رژيم اسلامي تبديل كرده و با ايجاد فضاي گورستاني تمامي شهرها و روستاهاي ايران را به قبرستان سياسي رژيم مبدل نمائيم .
ترديد نداشته باشيم كه با ايجاد چنين فضائي تتمه آبروي رژيم ريخته حتي ياران اروپائي رژيم هم دست حمايت خود را از پشت لرزان خميده آن بر خواهند داشت ، و مسير مبارزات ملي چنان هموار خواهد گرديد كه خواهيم توانست كوتاه زماني پس از تحريم انتخابات شاهد اوج گيري مبارزات مردم و در پي آن بر پا كننده جشن پيروزي ملت و غلبه بر اين نظام جبار باشيم .
شعار هر ايراني تا روز انتخابات : شركت در انتخابات هرگز
تحريم انتخابات يك وظيفه ملي و مبارزاتي ميباشد
ايران --- تهران الف--- بيقرار 22/1/84

0 Comments:

Post a Comment

<< Home